fredag 7. august 2009

Back in black

Det har dessverre gått lang tid siden forrige blogg innlegg. Dette skyldes at jeg måtte forlate california for å dra hjem å ta del i min morfars begravelse som dessverre gikk bort for to uker siden. Hjemturen var lang og jetlagen var en pine, men det var verdt det for å få være sammen med familien i den sorgtunge tiden. Men man kan ikke bare se svart på det. Morfar hadde et godt liv som varte i hele 88 år og han var sjelden syk.

Det å komme hjem til familien på grunn av begravelsen ga med en todelt følelse. Selvfølgelig var jeg trist, men samtidig var det godt å få sett familien på første gang siden jul. Etter en uke i Norge måtte jeg ta turen tilbake til San Francisco for å komme meg i rikitg posisjon i det store Berkeley rittet. Mållinjen er kommet farlig nær og laget mitt har begynt å trekke opp på oppløpssiden, nå skal jeg legge meg i dragsuget og være klar for den store spurten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar